Qualitytime, koffers enz. - Reisverslag uit Havelock North, Nieuw Zeeland van FrankenMarja Faber-Sportel - WaarBenJij.nu Qualitytime, koffers enz. - Reisverslag uit Havelock North, Nieuw Zeeland van FrankenMarja Faber-Sportel - WaarBenJij.nu

Qualitytime, koffers enz.

Door: FrankenMarja

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

17 November 2023 | Nieuw Zeeland, Havelock North

Aan alles komt een eind, dus ook aan onze expeditie. Het was goed om de laatste week in Nw Zeeland bij onze familie te zijn. We hebben met elkaar een heerlijk diner gehad in het restaurant waar we in de eerste week ook een wijnproeverij deden. Het lag aan de andere kant van de Te Mata Peak, een prachtige omgeving. We bezochten Clifton aan zee voor een lunch. Frank deed nog een korte wandeling met zwager Coen. We leefden mee met de 2 operaties die de hond van nicht Annedien moest ondergaan nadat hij erg ziek werd. Het blijft spannend rond het herstel en hij ligt al bijna een week in de ziekenboeg. De laatste foto’s van de heetwaterbronnen en modder kraters en geisers in Rotorua en Taupo kwamen binnen. Marja vulde haar koffer aan met de laatste cadeautjes voor deze en gene. Winkels van bijna 20 jaar geleden werden opgezocht en niet of wel gevonden, ook hier heeft Covid toegeslagen. En de verjaardag van zwager Coen werd gevierd met kaarsjes, slingers en ballonnen. Vrijdagavond hier, zaten we aan de bbq met onze zomerkleren aan. Nu gaan we de laatste handelingen verrichten om op zondagmorgen( late zaterdagavond in NL) onze koffers weer in te checken en voor een binnenlandse vlucht van Naipier naar Auckland af te reizen. Daar hebben we 3 uur om van domestic flights naar international flights te verhuizen en in te checken voor de vlucht naar Singapore. Ook daar hebben we 3 uur om weer over te stappen op de vlucht naar Amsterdam , waar we maandagmorgen( maandagavond in NZ) om kwart over 7 weer voet op Nederlandse bodem zetten. Wat hebben we veel meegemaakt, gezien en ervaren. We kijken af en toe weer in onze agenda’s en moeten nog even niet denken aan de zeer drukke tijd die we tegemoet gaan. Maar het is ook fijn om weer iedereen tegen te komen die we gemist hebben en/ of waar we in het dagelijks leven veel mee samen werken. We nemen afscheid van familie weer voor lange tijd. We zijn hen erg dankbaar voor de gastvrijheid, het gebruiken van de auto op onze trip door Nw Zeeland, de gezelligheid en de inkijk in hun totaal andere leven dan wij in NL gewend zijn. Het was goed en heel fijn hier te zijn. We hebben meer dan genoten. Dank iedereen voor de reacties en het lezen en het meereizen. We hebben ook dat erg gewaardeerd. Tot ziens allemaal. Frank en Marja

• 17 November 2023 - 20:31

Henk Brouwer:

Dag Frank en Marja, ik vond het fijn om deelgenoot te zijn van jullie reis.

Wauw, wat een reis.

Ik wens jullie een relaxte terugreis naar Nederland.

lieve groet, Henk

• 17 November 2023 - 20:46

Wim En Bep:

We hebben genoten van jullie verhalen.

We wensen jullie een goede thuisreis.

Hartelijke groeten van Wim en Bep. [e-2708]

• 17 November 2023 - 20:52

Mirjam, Rick, Jillis, Jaloe, Jaave, Juuls :

Genoten van het feit dat jullie genoten, want dat kwam naar voren in de verslagen! Tot heel snel en een hele goede reis!! Liefs van ons allemaal!

• 17 November 2023 - 22:20

Ruben & Marcella:

Goeie reis! Fijn om jullie snel weer te zien. We hebben genoten van de verslagen en foto's. Xxx

• 17 November 2023 - 23:08

Marcel Van Kampen :

We hebben genoten van jullie verslagen en prachtige foto’s! Goede reis terug! Tot gauw

• 17 November 2023 - 23:12

Lieve Marja en Frank

Wat een fantastische trip hebben jullie gemaakt, om nooit te vergeten!

Alle verhalen en foto’s zorgen voor mooie herinneringen.

Hartelijke groet, ook voor Hanneke en Coen, 18 jaar geleden werden we gastvrij in hun huis ontvangen [e-1f64f]

Goeie vlucht terug en tot ziens, Dick en Corrie

• 19 November 2023 - 20:20

Anneke:

Lieve Marja en Frank, jullie zitten nu in het vliegtuig. Heb net jullie laatste verslagen gelezen. In een woord prachtig wat een mooie reis! Rust uit van de vliegreis en geniet na van deze mooie reis.

Liefs Anneke

• 19 November 2023 - 23:05

José Harms:

Bijna thuis.

fijn om jullie weer te zien