De voorbereidingen - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van FrankenMarja Faber-Sportel - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van FrankenMarja Faber-Sportel - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: FrankenMarja

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

10 April 2023 | Nederland, Hillegom

Het zal dan eindelijk gaan gebeuren. Samen op reis naar onze familie in Nw. Zeeland en een reis van een maand met hun auto over het Noorder en Zuidereiland. Allebei al geweest, Marja al meerdere keren, maar nog nooit samen. De laatste loodjes wegen wel wat zwaar. We zitten allebei in teveel dingen als vrijwilliger en dat moet allemaal overgedragen worden. De laatste keer oppassen, de laatste vergaderingen enz. enz. En wat neem je mee naar een eiland dat aardbevingen, overstromingen, winter en zomer kent met extreme temperaturen.De koffers liggen op het logeerbed, wasjes worden gedraaid, diepvries bijna leeg en koelkast ook. Zo langzamerhand gaat het er op lijken.We hebben er erg veel zin in, maar moeten medisch gezien nog even iets meer opknappen om wat fitter het vliegtuig in te kunnen. Maar we hebben goede hoop dat dat goed gaat komen.

• 05 Oktober 2023 - 21:41

Coen En Hanneke:

Nog vier dagen..... We zullen nu toch maar even bedden opmaken en pilsje en cola koud zetten. Tot gauw!