Op pad met zus en zwager - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van FrankenMarja Faber-Sportel - WaarBenJij.nu Op pad met zus en zwager - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van FrankenMarja Faber-Sportel - WaarBenJij.nu

Op pad met zus en zwager

Door: FrankenMarja

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

12 Oktober 2023 | Nederland, Hillegom

Na wat wennen, bijkletsen en bijslapen zijn we wat meer gewend aan het feit dat we aan de andere kant van de wereld zitten, maar ook 11 uur verder zijn dan in Nederland. Frank vind de temperatuur erg meevallen, maar Marja heeft het nog steeds erg koud. Wanneer de zon schijnt is het meteen warm, maar het regent ook best veel. Er is hier weinig centrale verwarming dus doe je het met electrische kacheltjes of een houthandel in de huiskamer. De eerste avond kwamen neef met partner en nicht met hond ons verwelkomen. De koffer is inmiddels een stuk lichter na alle cadeautjes die we hadden meegenomen. Ook het hamsterspeeltje van AH vond gretig aftrek bij Bear, de hond. Het werd een rustige dag om bij te komen en Marja deed wat boodschappen met haar zus zodat Frank zich weer kon scheren( alles moest ingeleverd worden op Singapore) en er lekker gedoucht kon worden. Vandaag( donderdag) hebben we door de streek gereden met prachtige heuvels en bergen, groene weiden, heel veel schapen en lammetjes en grote beschadigde gebieden door de orkaan met overstromingen een half jaar geleden. We bezochten een prachtige waterval en zijn ook nog even langs het strand geweest waar we uitkeken op de Pacific en een eilandje vlakbij. Frank reed de hele tijd om even weer het links rijden onder de knie te krijgen. Het ging hem prima af. Dat gaat goedkomen op onze rondreis. Inmiddels weet Marja de naam weer van haar vierde film( dit voor de nieuwsgierigen onder ons)” Push in boots” over het negende leven van de Gelaarsde kat”. Een film met een boodschap. Er staan nog wat acties op het programma voordat we op maandag naar het zuiden( Wellington) afreizen. De huizen van neef en nicht moeten nog bewonderd worden, er is nog een soort van wijnproeverij met nicht en een farmermarket. We laten het allemaal over ons heenkomen en genieten volop van de ruimte, de rust van niets hoeven en de prachtige natuur.

• 12 Oktober 2023 - 17:32

Wim En Bep:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en dat jullie al volop genieten. Hartelijke groeten, Wim en Bep.

• 12 Oktober 2023 - 22:53

Ruben:

Prachtige foto's! En leuke eerste dagen. Dank ook voor de update over de films, daar was ik ook erg benieuwd naar. Benieuwd hoe het wijnproeven is geweest. Dikke kus weer daar!

• 13 Oktober 2023 - 09:37

Mirjam :

Wat leuk om de verslagen te lezen! Lekker bijkomen en family time!! Veel plezier!

• 13 Oktober 2023 - 15:55

Marcel Van Kampen :

Leuk geschreven en goed om de horen!

Gaaf de AH Hamsters [e-1f439]

Heel veel plezier!

• 31 Oktober 2023 - 23:55

Vera Rienstra-Lesterhuis:

Wat fijn, dat jullie genieten van de familie, de ruimte en de ongerepte natuur! Mooie foto's! Heerlijk om even geen verplichtingen te hebben! [e-1f600]