Een paar dagen in het kort. - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van FrankenMarja Faber-Sportel - WaarBenJij.nu Een paar dagen in het kort. - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van FrankenMarja Faber-Sportel - WaarBenJij.nu

Een paar dagen in het kort.

Door: FrankenMarja

Blijf op de hoogte en volg FrankenMarja

16 Oktober 2023 | Nederland, Hillegom

Helaas werkt de WiFi niet overal en hebben we nu pas weer bereik. We hebben fantastische dagen gehad bij zus Hanneke en zwager Coen. Regelmatig kwamen hun kinderen langs en aten mee. Met Annedien zijn we afgelopen zaterdag naar een wijnproeverij geweest. Een prachtige omgeving tussen de bergen en heerlijke wijnen met kleine hapjes. Een dag eerder hadden we de hoogste berg bij hun in de buurt beklommen per auto en gingen we naar Naipier aan het water waar we ook een prachtig uitzicht hadden vanaf een berg op de haven. Een heerlijke lunch aan het strand als slot. Zondag bezochten we een Farmer Fair met heerlijke streekproducten, gezellige muziek en prachtig weer. Zo koud als het in het begin was, zo warm scheen de zon nu. In de avond kwam iedereen weer eten. Deze maandag vertrokken we voor een klein maandje rondreizen over het Zuider- en Noordereiland. In ongeveer 5 uur reden we naar Wellington met een koffieshop en gesmeerde broodjes onderweg. Een prachtige rit tussen de heuvels en bergen door met overal witte stipjes van schapen in de verte. Heel veel schapen. En heel veel koeien en velden vol met kalfjes. Alles paradijselijk mooi. Onze B[e-38]B is prima. We hebben even de route verkend naar de boot voor de overtocht morgen. Om 6.15 uur ontbijt( dit is dus vakantie). De boottocht schijnt nogal wiebelig te zijn. We zien wel.

• 18 Oktober 2023 - 10:39

Ruben :

Leuk om te lezen en mooi van de wijn tour! Leuke foto's ook. Keep them coming.